Ickis

2008-12-31
15:58:20

Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 Många, men mest minns jag nog bronset i liggande under paralympics

2. Höll du några av dina nyårslöften?

inte ett enda

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix


4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Kreta, Kina 2 ggr, Turkiet, tyskland


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
lugn o ro,
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4:de januari


8. Vad var din största framgång 2008?
Bronset på paralympics

9. Största misstaget?
att missa finalen i stående


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inte mer än vanligt :)

11. Bästa köpet?
ny dator

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resorna


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

tjatig, men bronset i paralympics

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
himlen är oskyldigt blå och something right

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
visat mina vänner vad de betyder för mig

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
deppat


18. Hur tillbringar du nyår?
Med kompisar


19. Blev du kär i år?

nix


20. Favoritprogram på TV?

cityakuten


21. Bästa boken du läste?
läst för många

22. Största musikaliska upptäckten?
Danny av nån dum anledning

23. Något du önskade dig och fick?
medalj på paralympics


24. Något du önskade dig men inte fick?

guld på samma tävling


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
bjöd hem lite vänner o blev rejält överraskad

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att det som hände i januari inte hänt


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Som alla andra år

28. Vad fick dig att må bra?
mina underbara vänner

29. Vem saknade du?
Alison


30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

mina nya assistenter

Detta får bli min årskrönika över 2008!

Kommentar:
2009-01-02 @ 10:39:12

Mannen och jag önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Storkramen till dig från mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: