Ickis

2009-03-14
17:13:44

Ja Ja...

Jag skall uppdatera lite då :)

Här har det hänt en hel del, har lyckats anställa en ny assistent iofs på prov i en månad men det känns bra, välkommen till gänget K, sen har jag även hittat en tjej som tar varannan helg med, välkommen I!
Så nu hoppas jag på lugnt o ro på den fronten ett tag, måste snart ta itu med lite andra saker ang assistansen men det får vänta ett tag till.
Funderar på att "fira" med att ta med dem på leva o fungera mässan i Göteborg, får se om jag får semester de dagarna o att det finns hotellrum kvar, nån som vill haka på?

Har varit förkyld i snart 2 v, lite less men det går väl över, har mig själv o skylla :( först jobbade jag i 2 dagar med feber, hade utb o det kändes inte som läge för att stanna hemma då, efter det åkte jag till stockholm, var på en del möten på kontoret, var ut o käkade med några från kontoret, tack för en trevlig helg tjejer! Sen var jag hem till en arbetskamrat på fre o jobbade lite med vår nya utb.

Efter det for jag på en lite kaotiskt landslagsläger, vår skytteordförande skall sluta så det gäller för oss att skaffa en helt ny kommité, hoppas vårt förslag går igenom o de som vi frågar säger ja, då kan det bli riktigt bra. Sen vill vi alla att vår förbundskapten skall stanna, men samtidigt vill jag inte att han gör det om han inte vill, svår balansgång, tror mest att alla är rädd för förändringar detta har fungerat i så många år att det känns jättekonstigt att det skall komma nya, med nya idéer o krav.
Måste även bestämma vilka tävlingar jag ska/vill/bör åka på i år, tror att det blir turkiet, EM, NM, o Sidney. känns som det räcker i år då det inte verkar som att nån tävling kommer att vara rankinggrundande.
Har i alla fall troligtvis en sponsor på gång. några bitar till som skall ramla på plats, men det kommer att bli bra! Men jag behöver fler....

ha det gott så länge så skall jag försöka uppdatera snart igen.
Kommentarer:
2009-03-27 @ 19:38:56
#1: Gullillan

Ojojoj vad det var längesen jag var in hit! Måste måste försöka bättra mig när det gäller mina vänner.................vänner växer inte i skogen eller vad det nu heter men dom bloggar........

Önskar dig en dkön helg åsså önskar jag att Magnus vinner LetsDance ikväll............

2009-03-31 @ 11:03:14
#2: Tina

Uppdatera.....jag vill ju veta vad som händer....

2009-04-11 @ 12:59:13
#3: Gullillan

Vill önska dig en GLAD PÅSK från Lasse och mig!

2009-06-08 @ 10:50:57
#4: Gullillan

Jag var här o hälsade på..........

KRAMAR i massor!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: