Ickis

2009-02-01
19:47:47

Söndag igen

så var det söndag igen, vart tar veckorna vägen?
Veckan på jobbet var helt ok, lite rörig som vanligt. Har börjat testa AiAi som schemaläggningsprogram till mina assistenter, funkar bra men jag kommer att få gråa hår innan det är över inser jag.


Har oxå hunnit simma 2 ggr o testat lite nya assistenter, lika spännande varje gång, tror i alla fall vi kommit till ett resultat, skall bestämma mig på ons! för en tjej skall provjobba på tiskväll. Hon gick dubbelt i fredags men det blir inte samma sak som att de jobbar själva.

Helgen har varit lugn men intensiv, bra kombination.... Har byggt klart skjutställningen så nu har jag inga ursäkter till att inte skjuta, testade att skjuta idag, o efter att ha skruvat en hel del gick det riktigt bra. Så nu är nog mina assistenter lite lugnare inför nästa tävling, igår satt de o bekymrade sig över det medans jag låg på sängen o tuggade tuggummi i godan ro! *ler*
Har oxå hunnit se Bs dotter rida en hopptävling, denna gång blev det rosett. Pratade även lite med dem o min ridning, ev skall jag testa en lektion där i vår, kan bli skoj.

Veckan kommer att bli intensiv med idrottsgala, sjukhusbesök, AL-träff, inskolning av ass, simning, skytte o sen har jag blivit kontaktad av ett projekt som kan vara intressant för skyttet i framtiden. skall träffa dem på fre.

Ha en bra v /Vicki
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: