Ickis

2010-07-03
18:50:40

Semester

Ja, det blev semester i år med, sista v hade jag svårt att tro att det skulle gå, att jag skulle kunna slå av dator o telefon på fre em för en 5 veckors lång semester, men med lite övertid under v samt snälla arbetskamrater som tog över funkade det, 13 checkade jag ut, dock inte hjulandes som jag lovat med ändå! hoppas jag kan ge tillbaka lite när jag är tbx augusti.

Veckan som gått har alltså enbart bestått av jobb och en del skytteträning, där blir jag lite överaskad, har kommit ut i skjuthallen helt tom i hjärnan o knappt fattat vad jag hållt på med, ändå har skotten suttit där de ska, 600 i både stå o ligg, det gör att jag ändå vågar hoppas.
Kanske var det torsdagens samtal med en av våra landslagsledare som gör det hela, jag ringde o talade om att jag gett upp om E att nu får de ta över om de vill ha tbx timmar eller nått, jag struntar totalt i henne. Samtidigt la jag korten på bordet, berättade att jag haft 2 svimningsattacker att jag tagit Es svek rätt hårt o att jag inte känner mig riktigt stabil. Men det är inget problem jag ska med på VM det löser sig, jag fick behålla min biljett, var inte orolig över det men vill vara ärlig efter det som hänt.

Igårkväll firade jag semestern med ett glas vin från NZ o känner att jag längtar efter att få träffa mina vänner därifrån...

Idag har vi bara njutit av sommaren o att solen har hittat till Sundsvall med, var ner till hamnen o blev överaskad över att det blivit så fint där. Åt en glass o bara va.

Nu vill jag att resten av semestern ska få vara lika bra som idag, att solen ska skina, glassen vara kall, Es svek blekna, skytte fortsätta framåt, träffa vänner, o bara slappa.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: