Ickis

2008-08-19
09:23:06

Uppladdning

9 dagar kvar innan vi åker, 9 dagar kvar att fundera på om jag tränat tillräckligt, om skotten fungerar som de ska, att flygplanet inte kraschar på vägen, att allt är packat, inhandlat etc.
Men det är under kontroll det vet jag, under de omständigheter som varit i år kan jag inte göra mer, jag litar på utrustningen, på att träningen räcker, att resultaten fortsätter att ligga där de ligger nu eller ökar. Jag kommer att hinna handla, packa etc...
Samt att jag vill hinna ta det lite lugnt, en sovmorgon eller helst 2, ev äta lite kräftor...

Tittade på OS igår kväll.... Vad är detta, skall alla svenskar skada sig, bli diskade, eller nått annat. Såg intervjun med Sanna Kaller igår, led med henne, dessa frågor o intervjuer är idrottens baksida, att stå där efter en misslyckad tävlig o svara på frågan: Hur känns det..... Vad svarar man??
Kommentar:
2008-08-26 @ 23:28:39
#1: Erika

Nu har jag utmanat dig =) i min blogg...



Lycka till på OS...you go´girl!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: