Ickis

2010-06-18
22:49:01

Nytt försök

Bloggen har legat nere en längre tid, nu återkommer den bakom lösenord. Varför det då? mest för att jag skall kunna skriva det jag vill o dela med mig av de tankarna till de jag vill, jag själv läser rätt många andra bloggar o beundrar de som delar med sig till alla om sitt liv. Det funkar inte för mig inser jag, helt plötsligt googlar en tidning eller dyl på mig o vips ser de mina innersta tankar, något jag inte vill!

Därför säger jag här Välkommen till mitt lilla krypin här på nätet, här kommer du att få ta del av det som sker i mitt liv, när jag mår bra kommer bloggen att vara glad, när jag känner mig nere är det de den kommer att spegla, ev kommer jag att lägga ut valda texter ur den bok jag börjat skriva på, men detta är mitt andningshål o jag skriver när jag känner för det. Men jag hoppas att du som läser den kommer att trivas.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: