Ickis

2010-09-23
22:30:40

Tårar

Ikväll gråter jag för din skull
Ikväll inser jag att jag kan inte göra mer för dig
Jag hoppades, ville göra din värld rosa
Jag trodde jag hade lyckats
men starkare makter tog över och ändrade allt
Önskar jag kunde förklara detta för dig.
I din tysta värld kanske du inte ser vad som händer
Du kanske inte upplever att jg sviker dig igen
Det är kanske bara för min egen skull jag vill kunna förklara
nu kan jag bara tyst viska förlåt
Förlåt för att jag inte längre kan rädda dig
Jag har gjort allt jag kan det lovar jag dig
Jag har kämpat, slagits o slitit
Men det räcker inte och det måste jag acceptera
acceptera och gå vidare
JAg kan bara hoppas att de som nu tar hand om dig
vill dig väl.
Att de förstår dina behov och önskningar
Jag vill att du ska ha det bra
Tyst viskar jag förlåt
Jag tycker alldeles för mycket om dig.

Dikten får tala sitt eget språk o stå för sig själv, jag själv kurar ihop mig  sängen, just nu är livet tufft, det har hänt alldeles får mycket på sista tiden o vissa saker kan jag inte berätta om ännu. Men jag gillar inte det som händer, det fick mig till och med att gå hem från jobbet igår, idag har jag varit hemma o kommer att vara det imorgon med, sen hoppas jag på att vara på banan igen, det blir bara 2 dagar, sen sticker jag på sista världscupen för i år, som går i england. Ska bli skoj o framförallt skönt o komma bort ett tag.

kram V
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: